Din personliga teknikkonsult hjälper dig med teknisk support i Sverige på våra IT lösningar, varor och tjänster.
Vårt team i Sverige med erfarna teknikkonsulter och partners erbjuder teknisk support på de IT-lösningar du köpt från oss. Din personliga teknikkonsult hjälper dig med ditt projekt, installation, konfiguration och lösning på ditt problem i enlighet med våra tjänster Projekt Baserad Support (PBS), Support Då Behov Uppstår (SDBU) eller Distans Admin Support (DAS).
Ring +46 (0) 8 - 556 717 44 eller fyll i din önskan här nedan:
- Välj 1 för pre-sales support (kostnadsfri rådgivning, prisfrågor, licensfrågor, designfrågor etc)
- Välj 2 för post-sales support (betal/ärende support via e-mail, tel- och fjärruppkoppling)
- Välj 3 för DOA, garantifrågor och kundtjänst
Projekt Baserad Support (PBS), Distans Admin Support (DAS) och Support Då Behov Uppstår (SDBU) är tjänster till för dig som önskar få teknisk support och hjälp med våra IT-lösningar. Din personliga teknikkonsult hjälper dig i projektform med en lösning på ditt problem (min deb 1 tim, därefter per 1/2 tim).
Som leverantör av supporttjänster är vår målsättning att tillgodose era krav på ökad effektivitet och produktivitet. Vid behov av teknisk hjälp önskar vi i första hand att ni skickar er support begäran/felanmälan till support@ea-data.com med så mycket detaljerat information om ert problem som möjligt. Efter en ”call screaning” tilldelas en supporttekniker den specifika uppgiften.
Vi inom Extended Ångström Data nätverksorganisation erbjuder ett team bestående av erfarna teknikkonsulter och partners som dessutom har en direkt dialog med våra leverantörers support i händelse av kritiska problem inom er infrastruktur. Vårt support team och din personliga teknikkonsult hjälper dig med lösningar inom virtualisering, access, säkerhet, nätverk, datalagring, servers och tunna klienter. Vi erbjuder tjänster inom installation, konfiguration, projektledning, rådgivning, konsultation, teknisk support och underhåll.